Επιστολή από τον Βασιλιά.

2015-12-17 16:13

Λάτρευε Εμένα Μόνο.


 

Είμαι ο Βασιλιάς βασιλέων και Κύριος κυρίων,

κατοικώ σε φώς απρόσιτο και σε φροντίζω!

Είμαι όχι μόνο αφοσιωμένος στο να σε φροντίζω,

αλλά Είμαι και απόλυτα ικανός στο να το κάνω.

Ελα και αναπαύσου σε Εμένα εσύ που είσαι

κουρασμένος και φορτωμένος, γιατί κι' αυτό

είναι ένας τρόπος λατρείας.(Ματθ.11:28)


 

Ενώ το αυτό-μαστίγωμα είναι εκτός εποχής, πολλά

απ' τα παιδιά μου, οδηγούν τούς εαυτούς τούς

όπως τα άλογα στις ιπποδρομίες. Μαστιγώνουν

τούς εαυτούς τούς για να δράσουν, αψηφώντας

το πόσο φορτωμένοι είναι.

Λησμονούν ότι Είμαι Ηγεμών και οτι οι οδοί Μου

είναι υψηλότεροι από της δικές τούς οδούς.

Μέσα από την πορωμένη υπηρεσία με λατρεύουν

με χλιαρότητα διότι δεν Είμαι πλέον η πρώτη τούς

αγάπη.


 

Η πρόσκληση Μου δεν αλλάζει:

"Ελάτε σε Εμένα όλοι οι κουρασμένοι και φορτωμένοι

και Εγώ θα σας αναπαύσω."

Λατρέψτε Με, αναπαυμένοι με ειρήνη στην Παρουσία Μου.